Cine imi va livra produsele comandate?

Comenzile sunt livrate folosind serviciul de curierat funizat de Fan Courier.

Cat dureaza livrarea?

Comenzile plasate vor fi procesate in scurt timp, iar clientii pot fi contactati ulterior pentru a verifica corectitudinea dimensiunilor transmise si pentru a confirma comanda.

Comenzile de sambata (dupa ora 18:00) si duminica vor fi procesate de luni, de la ora 08:00.

Din momentul in care ati fost contactat de catre firma noastra, veti afla timpul in care va vom finaliza comanda.

Veti primi un email de procesare a comenzii, moment in care am confirmat comanda si un email de expediere, moment in care am predat curierului comanda dumneavoastra.

Orice intarziere mai mare de o zi de la data trimiterii livrarii este in responsabilitatea firmei de curierat.

Cat costa transportul?

Pretul* transportului va fi urmatorul:

  • Pentru livrarea comenzilor pe teritoriul Romaniei, tariful este de 15 lei (TVA inclus), dacă nu există costuri suplimentare (vezi *), daca comanda este sub 1000 lei
  • Pentru livrarea comenzilor pe teritoriul Romaniei, tariful este de 0 lei (TVA inclus), dacă nu există costuri suplimentare (vezi *), daca comanda este peste 1000 lei
  • Pentru livrari internationale, costul de livrare depinde de tara in care se face expedierea si suma comenzii. Acesta este generat automat la finalizarea comenzii, iar daca nu este generat ne puteti contacta la numarul de telefon 0748209999 pentru a stabili costul de expediere.

* la fiecare comandă va fi generat un AWB, unde se poate observa costul total de transport. În cazul în care localitatea către care se face livrarea nu are un sediu Fan Courier și/sau se generează un cost suplimentar pentru transport, acesta va fi suportat de către cumpărător. În cazul în care acest cost suplimentar este de 0 lei, se respectă condițiile de tarifare de mai sus, în caz contrar costul suplimentar se adaugă la suma menționată mai sus.

Cum urmaresc livrarea?

Dupa ce comanda va fi plasata catre DPD se va genera un AWB, adica un cod de urmarire. Cu acest cod, poti urmari starea livrarii tale pe site-ul DPD, sectiunea AWB TRACKING.

Daca optez pentru plata ramburs voi avea taxe suplimentare?

Poti sa optezi pentru plata cu cardul de credit/debit sau pentru plata cu numerar/ transfer bancar. Nu se percep costuri suplimentare.

Ce fac daca nu mai doresc un produs?

Poti solicita returnarea unui produs in maxim 14 zile calendaristice de la data la care ai primit comanda.
Completeaza formularul de retur disponibil pe site-ul nostru.

Returnarea unui produse cumparat de pe site-ul www.geronimoleather.ro se poate face in termen de maxim 14 zile calendaristice (10 zile lucratoare) de la data achizitiei, respectand urmatoarele conditii:

  • Produsele nu trebuie sa prezinte urme de utilizare.
  • Produsele nu sunt obligatoriu returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost achizitionate) ci cu toate accesoriile si eticheta integre (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire);
  • Produsele nu au facut obiectul unei comenzi speciale sau al unei promotii speciale.
  • In cazul in care produsul a fost desfacut si se constata ca are piese lipsa ori prezinta defecte evidente de fabricatie, pachetele returnate trebuie sa contina, in mod obligatoriu, ambalajul original desfacut, dar nedeteriorat si toate piesele, altfel nu este indeplinita conditia de returnare a banilor.

Un produs nu poate fi returnat in urmatoarele situatii:

  • In cazul in care prezinta semne vizibile de utilizare.
  • Nu face parte din categoria produselor returnabile.

Termene de returnare a banilor

Pentru retururi integrale de comenzi, clientul primeste banii aferenti produselor returnate, dupa receptionarea produselor si stabilirea ca aceste produse fac obiectul returnarii banilor, in decursul a maxim 5 zile lucratoare din momentul primirii coletului.

Conform Ordonantei nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului”.

In situatia mentionata mai sus, Dumneavoastra veti returna, in termenul prevazut mai sus, produsul cumparat fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura. Cheltuielile de expeditie vor fi suportate de firma Geronimo Orastie.

Ce fac daca in colet gasesc un produs cu defecte?

Daca gasesti in coletul tau un produs care prezinta defecte, atunci esti obligat sa nu utilizezi produsul in scopul in care acesta a fost achizitionat. Produsul va fi returnat impreuna cu factura fiscala si formularul de retur, completat integral. Contravaloarea comenzii/produsului va fi returnata dupa indeplinirea tuturor procedurilor legale.

Cum pot anula o comanda?

Telefonic, apeland 0748 209 999 si precizand faptul ca dorit sa anulati o comanda.

Prin formularul de contact de pe site-ul geronimoleather.ro si precizand in mesaj numarul de referinta al comenzii.

In sectiunea Contul Meu, Istoric comenzi, Detalii, Adauga Mesaj.

Cerere de retur

Descarcă formular retur

Product added to wishlist

Continuarea utilizării acestui website reprezintă acordul dumneavoastră pentru politica de confidențialitate.